Saturday, August 24, 2013

Jepun

Sedang gua ralit berjalan persis Aaron Kwok, gua tetiba dikejar peminat peminat. Kali ni bukan calang calang peminat, peminat dari Jepun woi. Gua teruja sambil dikawal ketat makwe gua.

Sedar tak sedar , gua berjaya diumpan peminat gua untuk duduk bersantap bersama. Gua hampir tertipu dengan dakyah pemukau dari peminat Jepun yang serba serbi comel dan ada yang lagi tinggi dari gua.

Ooookayu don...oo kayu don..sampai. Wadahel is dat okayu bagai tu. Gua pun tak tahu nak ulas dengan lebih lanjut. hanya perasaan marah yang deep deep ye menemani gua waktu tu. Sekali je gua pandang makanan, tu gua dah tahu pesen makan tu camne. cara buat dia senang je. engko orang amik kuah maggie yang ada telur hancur, lepas tu tabur atas nasi putih. kalau nak pekat macam dalam gambar engko orang kene tabur black paper sauce.




nampak sedapkan?

Tak de rupa macam dalam gambar pun masa gua makan tadi. Gua sedikit baran. nama kedai dorang gua lupa, tape gua update lepas ni. Bersantap pun dah, ini kali peminat Jepun gua serbu gua nak amik gambar sekali. Peminat gua request nk berdua dua je, tapi atas kawalan ketat makwe gua mengalah. haha




p/s: gua balik dalam keadaan yang bahagia bersama makwe. tiada aksi cemburu sini sana

No comments:

Post a Comment