Saturday, August 24, 2013

Seringgit Lapan Puluh Sen


bebet:    Mamak extra jos satu!
mamak: dey macha, extra tu apa?
bebet:    cilakak betei!

tu la separa dari gejala yang berlaku sejak dari beberape bulan lepas. pantang tak de extra jos kat setiap pelusuk kedai mamak. Extra Jos gua usha awek awek pakwe pakwe sume duduk layan air ni. Sebelum gua layan drinking water ni, gua layan Hemaviton. Boleh dikatakan racun untuk gua sebenarnya. Air ni kalu mamak imthiyaya buat confirm 5 tahun lagi boleh kene potong kaki. 

cis gua dah terjebak dengan gejala tak menyihat ni rasa nk rejam je sape yang hasilkan idea extra jos susu ni. elok elok sihat boleh jadi tak sihat terus. sedap tu memang tak cakap la engko orang kene cuba.





p/s: asal tengah bulan je. menu utama setiap kali lepak mamak Air Kosong satu!! hah

No comments:

Post a Comment