Friday, August 23, 2013

Cita cita hangat diperkatakan

ok camni gua nak kabo sedikit kat kalian semula. tengah gua ralit usha page rakan rakan ber IQ tinggi dengan sendiri idea datang memancut dari hemesfera kanan dan sedikit pada belah kiri otak gua. 

Cenggini, gua ingat gua nk buat syarikat consultation. First gua pegi culik warga warga indon yang paling skilled dalam bidang rosak buat balik sendiri(buruh binaan). gua kabo kat dorang suruh jadi pekerja gua. Pasal gaji , buruh buruh tu tade hal. gua ni jenis adil lagi saksama, engko orang kene percaya. Keje gua, cari client yang nk runtuhkan separa rumah dorang untuk buat kebaikan akan datang. sebanyak banyak gua fikirkan, adalah dalam 2 tahun tak pun paling kurang 1 tahun gua dah boleh buat lesen kontraktor Level F

Second, gua terjah surat khaba kasi amik semua tender tender yang paling bergaya lagi menguntungkan.

Third, gua rasa gua dah kaya sekarang, engko orang ape tahu.


gua malas nk kabo panjang lebar idea gua ni  kahkah

p/s: Percaya atau tak gua dah fikir idea ni dari tahun lepas. cis air liur je yang berjaya gua hasilkan.

No comments:

Post a Comment