Saturday, August 24, 2013

Ego tinggi dan rendah mane tengah tengah

Woi mana tengah tengah woi. Gua duk mencari sapa jejaka yang ego die Kat tahap tengah tengah antara tinggi dan rendah?

"sebenarnya, mana mana lelaki memang tak lari daripada ego. gua sedar gua pun ada ego. kalau tak sedar memang engko orang ni pesen tak sedar diri."

Engko orang kalu pesen cepat mngamuk Kat golongan makwe yg bukan mahram ni tape gua setuju sangat. Bagi pesen yang suka mngalah duduk diam dan tak nak cari gaduh engko orang dayus tapi bagus sebab engko orang jenis passive yang senang kene setup bagi makwe yang ade power control macam budak kecik yang dapat remote control sambil duduk tukar channel . Engko orang pernah ada?

Gua punya parah sekarang dah level tahap true da ni. Entah bila gua harus cenggini. Gua sayang sangat tapi gua rasa para makwe patut bersyukur kalu dapat pesen I follow you.

dalam hidup ni kita pernah dengar perkataan lumrah. Siapa tak pernah dengar boleh pergi meninggal. Lumrah dalam kehidupan ni banyak. Tapi gua nak kaitkan isu ego. Cuba engko orang fikir apa jadi perempuan faham laki? Ya, gua tahu engko orang malas. Okay, gua nak sebut satu je untuk golongan makwe.

Engko orang pernah gaduh dengan kawan baik sendiri lepastu gua yakin sampai raya ke lima pun engko tak tegur sebab APA? Sebab malu. Tapi makwe sendiri kabor perempuan dengan perempuan faham sama sendiri. Tapi gaduh sampai ke mati.

Bila pasangan berlainan jantina masing masing kata "awak tak pernah faham saya".
Gua mampu tepuk tepuk dahi je sebab gua ni memang jenis susah nak faham kaum berlainan jenis ni. Kalau gua sembang dengan member laki gua cakap "itu" komfem beliau cakap "itu". Kalau gua sembang dengan makwe "itu", komfem makwe balas "sana" kalau makwe jawab "ini" gua boleh terima lagi sebab makwe ni memang pesen gitu.


Pehh deep deep.

Okay karang gua kasi banyak banyak bukan engko orang baca.

P/s: gua sedap je layan live kelantan terengganu. Kahkah

No comments:

Post a Comment