Tuesday, November 3, 2009

SORRY FROM ME..

guling-guling is my fvrt action :D
dahulu dia pernah sukakan aku....
dahulu dia terlalu baik untuk aku...
dahulu aku yang hadir tika sedih dia...
dahulu aku yang memberi harapan kepada dia....
dahulu aku sering membahagiakan hari-hari dia..
dahulu aku menyayangi kamu.....

kini AKU bukan lagi insan yang sesuai untuk dia..
kini AKU tiada lagi untuk dia..
kini AKU menghancurkan harapan yang aku beri..
kini AKU hancurkan hari-hari indah dia dengan sifatku baruku..
kini dia bersendirian..
kini dia kesedihan..
kini dia ingin melupakan AKU..
kini dia melepaskan aku...
kini Aku akan jadi seseorang yang baru..
kini AKU akan mencari kebahagiaanya sendiri..
kini AKU yakin dia akan bahagia tanpa aku.....

MAAFKAN DAKU KERNA MENGHANCURKAN HARAPAN MU...
JANGAN PERNAH MENOLEH PADA AKU LAGI KERANA AKU TIDAK LAGI SESUAI UNTUKMU...

No comments:

Post a Comment