Thursday, November 12, 2009

L.i.F.e = Life Is Fun Enjoy la

hari2 yg mendtg, aku berharap lebih baik dr hari2 yg seblumnye. Kini setelah ku berbahagia, dtg pula dugaan yg melimpah2. hm, tgk pd keadaan yg berlaku seblum2 ni, buat aku rasa mcm nk jerit kuat2 je. Tapi..tpi tulah.. dugaan itu maknenye Tuhan syg kite.;D

Aku bukannye, ape.. sebb kes2 aku tu, aku x kesah sgt, sbb aku tau, klu aku lebih ,nnti die jadi lebih parah. Tpi di sebbkn ia de kaitan ngn kasih aku, n aku juga.

Camni lah, al-kisah ni bermula, mase aku form 5, ade seorang girl ni, mula2 ak knl langsung++ gara2 keseronokan utk stdy tu lebih, aku pun follow la mmber aku gi library. Mase tu bole di katekan 2nd time aku gi library(huh =.="). Aku knl girl pun coz die kwn kpd kwn aku. Aku ni suka berkawan, so x kesah la sesape pun, aku kwn je. then one day ni, coz ari2 jumpe, aku pun rase cam tngkap cintan. SO aku try la "rapat2" ngn die(time tu die baru break..**not sure). Hari2 mendtg n sterusnye pun camtu lah...

<< >| >>

SPM pun abis.. time tu hari paling seronok sekali. Then beberape ari kemudian, aku+kawan2 aku ajk la girl ni kuar++kawan die sekali(yg kini kawan baik aku). Time kuar same2 tu lah, aku de try nk mntak couple ngn die++pas tgk citer twilight(walaupun byk salah fhm). Tpi cam bese la, kene tggu la utk jwpn die..

<< >| >>

Hari demi hari, aku berharap die akn terima aku. Sampai aku dh keje.. then tukar lagi keje(2 kali je). Time tu lah aku kenl sorang girl(yg juga kawan baik aku skng).

<< >| >>

3 bulan berlalu.... time tu lah , aku suda tidak lagi berharap utk die terima aku. Coz dlm 3 bulan tu, mcm2 suda berlaku(korang akan fhm kalau korang kenal die). N aku rase aku x bole terima die lagi. N one day tu, aku d anta msg kat die "awk, better kite b'kwn k"(aku rase berkawan ngn die lagi bagus, atleast aku leh bergurau sende ngn die..tpi....). Time tu lah die down giler..( die trus x cakap ngn aku dlm bebape ari... hmm)

<< >| >>

Day by day, Week by week, Month by month.. ari2 yg berlalu terase sngnye dlm hati, bile x de request dlm hati.

<< >| >> (10bln suda berlalu)

Dlm kate, tgh single tu, aku d la berkenan ngn sorang girl ni kat myspace(gf ak skng). Ari2 berlalu dgn pantasnye...

<< >| >>

One day ni, girl yg aku knl kat myspace tu, aku de try ajk die kuar. dan dan lak die nk join aku+kwn aku gi kuar tgk wyg(katenye bosan). Dlm kate dh kuar tu. Aku pun de tanye kat girl tu "ni kuar ngn kitorang ni bf x marah ke?" n die kate " ouh, org mane de bf la, dh dc". Dlm hati aku mengeluh "huh+happy".

<< >| >>

Pas kuar ngn girl tu, ari2 aku try ajk die kuar.. bergelak ketawa, bergurau sende. Dan yg paling aku x sangka, die pnh satu sekolah ngn aku mase drjah 1,2,3(4 die dh tukar skolah kot..). Aku punye la shock time tu... wah.. nape x prasan die mase dulu... =.=",++ dienyer tarikh lahir dh dekat sgt ngn aku nyer tarikh lahir(girl"9.5.1991+aku"18.5.1991)..byk gak la persamaa kitorang.. ^^V..

<< >| >>

MOVE FOWARD!!!

tanggal 11.11.2009(x saba tggu 11.11.2011), kitorang pun cpl(thts was my first time ouh!!). So excited la... akhirnye rase gak cpl tu camner...

<< >| >>

totally FOWARD!!!

Dlm kate aku bhgia, muncul lak hal yg dulu.. sume yg terjadi kat aku, sume de kaitan ngn life aku seblum2 ni...



*** Sume de kaitan ngn life seblum ni
*** Aku harp korang jgn nk break friends..
*** korang jgn fikir negatif..think foward la..
*** n Korang!, aku still syg korang lagi.. jgn risau..

No comments:

Post a Comment