Friday, November 6, 2009

Pagi tadi

guling-guling is my fvrt action :D

huh, pagi tadi ujan turun ngn agk lebat, mnyebabkn mte ku terase sgt2 berat utk bukak ;D, tpi coz mmbr aku bukak lagu kuat2... so x dpt tido gara2 lagu tu best sgt.. adoi..
pastu aku+mmber siap2 mk gi daftr ushrah(salah satu aktvti kat kolej kitorang+wajib =.=""siut je"). Mase sampai tuk rgstr bende tu, aku tgk ramai yg teramat umat manusia kat situ tertamanye girl ;D. Aku pun terus menuju kaunter dfter... dan dan mase nk rgster tu org tu kate "maafkan ana, kaunter ditutup SEBENTAR, kamu sume diminta masuk ke dlm dewan tuk taklimat". org pun malas nk bising2..terus masuk ke dlm dewan.. Mase tu org tgk ramai girl2 pakai baju biru(nursing), aku ingat mula2 pelarian mane la tadi.. (hahahaha, gelak sampai sakit perut!! aduh..). pastu elok2 angin org elok pagi tu, terus rosak d sbbkn x de pape kat dlm tu, org yg nk bg taklimat pun hilang kemane.. so aku pun blah terus...

b4 aku nk bla tu , de plak gerakan mahasiswa utk turunkn harge yuran(masuk tv beb). time ramai giler org kot+ polis2 pun join gak.. =.=". Tpi yg paling best, ramai kot amik gmbr+video.. org dgn x malunye, buat la gmbr cndit(hahaha muka org de kat dlm hp dorang kot xD).

btw, bende tu x lame... coz pastu org nk gi smyg jumaat...

No comments:

Post a Comment