Saturday, December 19, 2009

kegilaan yg tergile!

al-kisah, smlm mase kuar mkn ngn member aku ramai2(nek kate), smpai je kat kedai mkn je(kedai makn hamidi)++(ceh promote kedai die buat per, dh la mahal ;p), kitorang oun order la kat mamat pe name de nth.

Hafiz : bang nasi goreng kg 1 k,+ sambal belacan lebih orait!
mamat waiter kedai hamidi : aaa.. kk

(aytnye lebih kurang la ;p)

pastu dekat stgh jam tggu(dh bese dh)+tgk bola liverpool(mcm nk kalh mase tgk adoi...) , tup tup, makan sampai, tpi satu je x smpai2.. "sambal belacannye". aduh, then aku pggl kakak kerek yg keje kat kedai hamidi tu;

Hafiz : akak.. oOOoo akak yg (pelahan lahan)- kerek....
Kakak kerek : ouh ye?
Hafiz : nk smbal belacan lebih bole?
kaka kerek : aaa............ (die x kate pape...=.=")

then aku pun trus makn & makan & makan, tup tup, abis suda.....=.=". aku pun terfikir sekjap... "rase cam something kurang plak.. hmmmm" dekat 56 saat gak la berfikir pasal "bende tuh" .. tpi aku x mampu ingat bende pe yg kurang tu... ++ mase kitorang dh settle mkn, dan dan plak "smbal belacan" tu sampai.. =.=" . aku cakap "thx ye kak", akak pun cakap " same2".. perh... aku cakap terbakar siut.... dh abis mkn baru sampai... mmg agk kurang asam...

mase balik plak, kitorang psg lagu kuat2 (muse-hysteria), perh,, bukan nk ckp la.. tpi dorang mmg btol2 kene hysteria pas psg lagu tu... bwk kete cam x btol(abis sume girl2 tgk)+goyang2 kpale(kerete cam nk terbalik pastu..)

x puas mase kat dlm kete,(kitorang sambung plak kat bilik!) (muse- supermassive black hole).. huh...

P/s = dorang mmg "muse" setiap ari... jgn tiru gaya ini di rumah :D

No comments:

Post a Comment